Modulul de Achiziții Publice – Planificare și Organizare este soluția digitală dedicată instituțiilor care doresc să simplifice procesele birocratice, să câștige timp și să reducă riscurile de neconformitate în gestionarea achizițiilor publice.
Modulul Achiziții Publice - Planificare și Organizare fluidizează procesul de planificare a achizițiilor publice, reduce riscurile și asigură transparența în toate etapele premergătoare derulării achizițiilor. Dezvoltat pe baza celor peste 14 ani de experiență practică în consultanță acordată instituțiilor publice, modulul oferă toate instrumentele necesare pentru definirea surselor de finanțare, elaborarea și aprobarea referatelor de necesitate, precum și generarea planurilor anuale de achiziții.
Este rezultatul a numeroase colaborări, în care am observat provocările recurente ale administrației publice în domeniul achizițiilor: birocrație excesivă, timp pierdut cu referate redactate și aprobate manual, riscuri în planificarea achizițiilor și lipsa unei arhive coerente a documentației și chiar lipsa unui personal suficient de bine pregătit.
Centralizați nevoile departamentale, standardizați procesul de elaborare a Planului Anual al Achizițiilor Publice (PAAP) și urmăriți stadiul acestuia în timp real. Reduceți efortul manual și minimizați erorile umane.
Simplificați crearea, transmiterea și aprobarea electronică a referatelor de necesitate și a notelor justificative. Fluxurile de lucru digitale asigură viteză, trasabilitate și o colaborare eficientă între departamente.
Păstrați toate documentele relevante (referate, note, planuri, aprobări) într-o arhivă electronică unică, structurată logic și ușor accesibilă. Facilitați auditurile și regăsiți rapid informațiile istorice oricând este necesar.
Beneficiați de o imagine de ansamblu clară asupra necesităților și a planificării. Instrumentele integrate și procedurile standardizate vă ajută să luați decizii informate, să asigurați conformitatea legală și să evitați potențialele corecții financiare sau întârzieri.