Soluție completă dedicată instituțiilor publice din România în procesul de digitalizare a administrației. Structurată în module, această platformă oferă o soluție cuprinzătoare pentru gestionarea eficientă a fluxului de documente și a proceselor administrative.
Digitalizarea procesului de elaborare și aprobare a procedurilor interne, susținut de o librărie cu peste 120 de modele de proceduri pentru toate standardele SCIM, peste 460 modele de documente și decizii utile managementului instituției.
Citește mai multDigitalizarea procesului de elaborare și aprobare a procedurilor specifice Comisiei de Evaluare și Asigurare a Calității, susținut de o librărie cu peste 100 de modele de proceduri și peste 260 modele de documente, hotărâri și rapoarte utile managementului instituției.
Citește mai multInstrument de management intern util în planificarea și sincronizarea activităților, cu scopul atingerii obiectivelor generale.
Citește mai multElaborarea de politici, strategii și proceduri personalizate care să corespundă obiectivelor specifice ale instituțiilor publice, promovând transparența, integritatea și responsabilitatea.
Citește mai multSoluție digitală dedicată instituțiilor care doresc să simplifice procesele birocratice, să câștige timp și să reducă riscurile de neconformitate în gestionarea achizițiilor publice.
Citește mai multControlul intern este strâns asociat cu managementul riscurilor, deoarece prin măsurile implementate se asigură un cadru funcțional optim, care permite entităților publice să își atingă obiectivele în mod eficient.
Acest curs are ca scop consolidarea și optimizarea sistemului de control intern managerial, prin intermediul Comisiei de Monitorizare.
Peste 14 ani de experiență în lucrul cu instituțiile publice. Peste 5500 de clienți unici (primării, instituții de învățământ, instituții de sănătate, instituții culturale și direcții.
Răspundem rapid solicitărilor clienților noștri și ne adaptăm imediat modificărilor legislative apărute.
Oferim suport în cazul controalelor din partea autorităților.
Echipe de suport tehnic și suport legislativ dedicate, disponibile prin telefon, email și sistem de ticketing, direct în platformă.
Găsim rapid soluții digitale pentru implementarea celor mai noi modificări legislative.
La Harrison, avem peste 14 ani de experiență în consultanță pentru administrația publică și știm cât de importante sunt transparența, eficiența și conformitatea în procesele de achiziții publice. De aceea am dezvoltat un nou modul în cadrul platformei HarrisonApp: Modulul de Achiziții Publice – ...
Citește mai multPe parcursul anului 2023, angajamentul nostru față de implementarea cu succes a sistemului de control intern managerial în instituțiile publice din România a luat forma unui efort semnificativ susținut în vederea consolidării de cunoștințe și bune practici prin organizarea unei serii de cinci webinare cu ...
Citește mai multÎn contextul dezvoltării societății contemporane, calitatea în educație este o preocupare majoră. Managementul calității în învățământul preuniversitar reprezintă un ansamblu de strategii și acțiuni care vizează asigurarea unei educații de înaltă calitate, pregătind astfel elevii pentru provocările viitoare. Legea învățământului preuniversitar 198 din 4 ...
Citește mai mult